شوکامو؛ یک خاطره‌ی شیرین/ یک تجربه‌ی خوشمزه

«عجب کیک خوشمزه‌ای‌ست. چه خامه‌ی سبک و لطیف و خوش‌طعمی دارد». این‌ها جمله‌ها و گزاره‌هایی طبیعی‌اند که معمولاً هر کدام از ما بعد از چشیدن طعم اولین تکه از یک کیک باکیفیت، کیکی که از یک قنادی معروف تهیه کرده‌ایم بر زبان می‌آوریم؛ اما هیچ‌وقت با خودمان فکر کرده‌ایم که اصلاً این خامه‌ی خوش‌طعمِ لذیذِ سبکِ لطیفِ شیرین از کجا آمده است؟

تولید خامه‌ی قنادی در صنعت کیک و شیرینی چیزی شبیه به بازی بدون توپ یک بازیکن باهوش و خوش‌فکر است که الزاماً گل نمی‌زند اما در گلی که به ثمررسیده بسیار مؤثر است؛ مثل پاسِ گل خداداد عزیزی در بازی مشهور و فراموش‌نشدنی ایران و استرالیا. تماشاگران به‌طور معمول برای بازیکن گلزن یک بازی شادی می‌کنند و هورا می‌کشند اما کسی به تغییر منطقه‌ی بازی، بازی بدون توپ و یا پاس گل به‌موقع یک بازیکن باهوش که منجر به گل شده است، توجه چندانی ندارند. تولیدکننده‌های خامه‌قنادی در یک بازی فوتبالِ فرضی، همان خداداد عزیزی‌اند؛ همان بازیکن اثربخشی که موجب دستیابی به پیروزی‌اند اما همواره کمتر دیده می‌شوند و کمتر به آن‌ها توجه می‌شود.

اگر یک قنادی را به‌سان یک تیم فوتبال فرض کنید، به جز داشتن یک گلزن خوب و فرصت‌طلب (شما بخوانید مثلاً یک شیرینی‌پز ماهر و هنرمند) همواره برای موفقیت و پیروزی تیم خود نیازمند بازیکنان مکمل خوش‌قریحه و هوشمند است که به‌موقع و در جای درست قرار دارند.

 

به‌عنوان یک قناد حرفه‌ای، همیشه به یاد داشته باشید؛ برای اینکه در نهایت، توپ شما بر تور دروازه بوسه بزند، به توپ‌پخش‌کن‌های باتجربه، حرفه‌ای و خوش‌فکر و البته پاس گل‌های به‌موقع نیازمندید.

خامه‌ی باکیفیتِ خوش‌طعمِ لذیذِ سبکِ لطیفِ شیرین همان فرصتی‌ست که تولیدکننده‌ی خوب برای گلزنی شما مهیا می‌کند.

اصطلاحاً خامه هواگیری شود. حالا خامه، قابل استفاده است.

به یاد داشته باشید که ما و شما در یک تیم توپ می‌زنیم و برای یک هدف مشترک تلاش می‌کنیم؛ همه‌ی ما برای ارائه‌ی بهترین محصول به مخاطب، وارد زمین شیرین این بازی شده‌ایم و وجودمان لازم و ملزوم یکدیگر است. شادی پس از گل از آنِ شماست اما در پسِ پرده و پشت جبهه، همه‌ی ما برنده خواهیم بود اگر به هم کمک کنیم و با هم و در کنار هم برای «بهترین بودن» بازی کنیم.

داستان شوکامو، داستان مجموعه‌ای‌ست که پیش از هر چیز به توسعه‌ی کسب‌وکار قنادی‌های شهر فکر می‌کند. پیروزی و موفقیت قنادی‌ها در گروِ کیفیت مواد اولیه‌ی محصولی‌ست که به دست مشتری می‌دهند و ما در شوکامو کارمان تولید همان مواد باکیفیتِ منحصربه‌فرد است.

ما در کنار قنادان، دست در دستان هم به جهانِ کیک و شیرینی معنای دوباره‌ای می‌بخشیم.

شوکامو، یک خاطره‌ی شیرین و یک تجربه‌ی خوشمزه است…

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.